TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference revine cu cea de-a X-a ediție!
TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference, 25-26 mai 2017, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Nu mai este un secret faptul că sectorul turistic este într-o continuă creștere în ultimii ani. Conform unui raport anual realizat de Consiliul Mondial al Turismului și Călătoriilor (WTTC), acesta a avut o contribuție de 14,7 miliarde RON și se preconizează o creștere de 3,5 % în cursul anului 2017, astfel că in următorii 10 ani se va ajunge la 19,8 miliarde RON. Dacă ne referim la sectorul ospitalier din |Romania, acesta este în continuă dezvoltare, fapt demonstrat și de numărul mare de locuri de muncă generate de acest sector: 197,500 locuri de muncă în 2016, urmând o creștere de 2,7% în 2017.
TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference reprezintă un eveniment în care specialiștii din industrie au posibilitatea de a se întâlni si de a oferi soluții relevante, studii de caz concrete și sfaturi utile pentru participanți. Cea de-a X-a ediție a evenimentului va avea loc pe 25-26 mai, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel și include sesiuni de conferință, dezbateri interactive, o Gală de premiere a celor mai bune proiecte din sectorul ospitalier, dar și un seminar care are ca temă dezvoltarea relațiilor cu clienții într-o lume digitală.
De ce să participi la TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference?
- te vei întâlni cu specialiștii din industria hotelieră, a turismului și ospitalității din România
- vei cunoaște proprietari de hoteluri din Romania, dar si cei mai buni specialisti internationali
- vei afla în timp real care sunt Premiile excelenței în industria hotelieră, a turismului și ospitalității din România
- vei afla Totul despre consumatorul din era digitală
Pentru a te înscrie și a nu pierde oportunitatea de a participa la acest eveniment de anvergură din industria de turism din România, accesează formularul de înregistrare.
Pe 25 mai, peste 40 de vorbitori internaționali și locali vor prezenta o imagine la zi asupra industriei hoteliere, a turismului și ospitalității din România. Sesiunile de conferință și dezbaterile interactive vor avea ca teme centrale:
- Oportunități de dezvoltare pentru industria de turism,
- Strategii de creștere pentru industria hotelieră în raport cu performanțele regionale,
- Ultimele tendințe ale pietei hoteliere internationale si oportunitati pentru Romania,
- Implementarea tehnologiilor avansate,,
- Perspective de investiții în sectorul hotelier,
- Managementul destinatiilor.
Printre vorbitorii evenimentului se numără reprezentanti ai autoritatilor si specialiști renumiți în industrie precum: Mircea-Titus Dobre, Ministrul Turismului; Sophie Perret, Director, HVS London Office (UK); Wolfgang Pagl, Director of Market Management Eastern Europe, EXPEDIA® Lodging Partner Services. Lista completă poate fi vazută aici.
Prima zi a evenimentului TopHotel, 25 mai, va găzdui și cea de-a șaptea ediție a Galei TopHotel Awards, un eveniment în care vor fi premiate cele mai bune și inovatoare proiecte și concepte din industria hotelieră, a ospitalității și de turism din România.
În cadrul acestei competiții au fost înscriși peste 300 de nominalizați la cele 5 categorii principale ale TopHotel Awards ( Hoteluri Business & Locații Conferințe, Agrement, Investiție, Turism, Cea mai bună realizare profesională).
A doua zi a evenimentului, 26 mai, este dedicată unui seminar și studiu practic menit să ofere soluția unei comunicări eficiente într-o eră digitală. Seminarul Developing customer relationships in a digital world vine în sprijinul celor care doresc să înțeleagă clienții, nevoile și dorințele acestora.
Evenimentul este organizat cu suținerea partenerului principal DAAS International Group și a partenerilor: Expedia Inc, Grundfos, Bitsoft, Kromatic, Nespresso, Parity Rate, Assa Abloy, Nescafe, Technogym. Povestidecalatorie.ro este unul dintre partenerii media la eveniment.
Mai multe detalii despre TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference se pot găsi accesând linkul: www.hotelconference.ro.
Despre Evensys
Cu peste 11 ani de experiență în dezvoltarea de conferințe și seminarii proprii, Evensys organizează în acest moment o paletă largă de evenimente, ce tratează tematici actuale, relevante atât pentru industria de business locală, cât și pentru cea din Europa Centrală și de Est. Astfel, Evensys dezvoltă conferințe și seminarii proprii, ce acoperă 5 arii de expertiză: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, Real Estate și Retail.