J’Info Tours a ajuns la 3 milioane de turişti în 25 ani!

J’Info Tours tocmai a sarbatorit 25 de ani de activitate în atmosfera distinsă a Muzeului Cotroceni. Un eveniment frumos în care am reîntâlnit oameni deosebiti, asa cum sunt în turismul românesc, un domeniu în care totul este mai frumos şi mai vivant.

Înfiinţată în 1990, J’Info Tours este una dintre primele agenţii de turism din România democrată construind şi consolidând un adevărat brand a cărui valoare este dată de numărul clienţilor. “Am urmărit un plan de afaceri sustenabil care ne menţine profitabili de 25 de ani, am revoluţionat turismul românesc prin produse de valoare care au creat o adevarată modă : Viva Spania, Bella Italia, Pe urmele lui Gaudi şi Dali, Safari în Kenya sau Lumea lui Darwin: Galapagos şi Venezuela”, a declarat Carmen Pavel, preşedinte J’Info Tours.

Din anul 2000, J’Info Tours este singura parteneră din România a HRG (Hogg Robinson Group) – una dintre primele trei companii de management al călătoriilor şi turismului din lume. Prin urmare, agenţia se poate lăuda că turismul de afaceri reprezintă mai mult de 65% din traficul dezvoltat de brand.

În ultimii ani s-au obţinut succese reale cu produse tip Vacanţe în România şi, în paralel, agenţia a dezvoltat propria bază de turism la Snagov, Zamora-Poiana Ţapului şi Şimon-Bran. La 25 de ani de la începutul activităţii sale, agenţia de turism J’Info Tours a atins cifra de 3 milioane de turişti români şi străini care au călătorit în ţară şi în străinătate.

Şi nu s-ar fi putut altfel dacă, în toţi aceşti ani nu s-ar fi ţinut pasul cu modernizarea tehnologiilor şi a know-how-ului, ceea ce a permis o abordare originală pe piaţă şi o creştere a eficienţei. In cursul anului 2014, J’Info Tours a devenit consolidator pe piața vânzării biletelor de avion în Europa de Est, pentru un important GDS (Global Distribution System) din lume.

Ştiţi care sunt cele mai populare afaceri din industria turismului românesc? 

Tocmai datorită dezvoltării fabuloase a internetului, ce şi-a pus amprenta asupra industriei de turism, aceasta fiind afectată şi revoluţionată de creşterea importanţei acestuia, agenţia a implicat social media în promovare. “S-a schimbat vitrina, românul îşi alege vacanţa de pe ecran, dezvoltarea a fost spectaculoasă în favoarea internetului, din ce în ce mai mulţi români facându-şi rezervările online. Consumatorul român e experimentat, ştie ce vrea, are obiceiuri de cumpărare şi cultură de travel, ceea ce duce la dezvoltarea online. Pachetele dinamice personalizează ideea fiecăruia, oferind cele mai bune soluţii în ceea ce priveşte raportul calitate-preţ”, au subliniat cei de la J’Info Tours.

Din 2015 agenţia a început implementarea celei mai performante platforme de vânzare de bilete de avion, cazări, pachete servicii turistice, circuite, sejururi charter, asigurări turistice medicale, croaziere, închirieri maşini, activități, bilete la spectacole şi evenimente, care va fi deschisă B2B şi B2C, către public şi, respectiv, parteneri pănă la sfărşitul anului.

Mai mult decât atât, din respect şi consideraţie pentru client, agenţia formează constant generaţii de consultanţi în turism şi manageri de călătorii. Curând, consultantul de travel va fi la fel de necesar ca doctorul, avocatul şi consultantul financiar al familiei.

Misiunea J’Info Tours este excelenţa în călătorii. Prin transparenţă, creativitate şi consecvenţă agenţia a obţinut mereu rezultate, oferind o nouă viziune despre turism, ca o poveste.

Nu pot decât să îi doresc succes pe mai departe! Pentru că succesul unei agenţii de turism înseamnă clienţi fideli, adică turişti mulţumiţi.

Monica Anghelovici

Specialist în turism şi blogger de travel, îmi place să călătoresc şi să povestesc despre locurile şi atracţiile turistice vizitate de mine pentru a ajuta şi alţi călători în planificarea vacanţelor, dar şi să fiu la curent cu cele mai noi tendinţe din turism, participând la cele mai noi evenimente din industria de travel.

You may also like...

1 Response

  1. 12 March, 2015

    […] J’Info Tours ofera un card pentru seniori, cu ajutorul caruia se aplica o reducere de 8% la programele de catalog. De asemenea, are oferte special pentru Gran Canaria, Spania, cu reduceri de pana la 66%! Printre hotelurile vizate sunt Hotel Rey Carlos, Eugenia Victoria si Dunas Don Gregory.  Cine vrea o vacanta in Romania, pensiunea Hanul Oierului din Simon, Bran, ofera discount de 5% la targ! Satul Simon impresioneaza prin farmec authentic, fiind situat in apropierea Rezervatiei Naturale Bucegi. Gradina pensiunii are un loc superb pentru copii! In ceea ce priveste turismul pentru seniori si turismul social, iata cateva oferte: Costa Brava, de la 358 de euro/pers. Israel, de la 299 de euro/pers., Bella Sicilia, de la 349 de euro/pers. si Cipru de la 299 de euro de pers.; […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hide picture