“France is in the air”, o campanie inovativă Air France
Pop up Art Gallery by Air France
Air France a lansat o nouă campanie de imagine ce face parte din programul Transform 2015, numită “Air France, France is in the air”.
Această nouă campanie vine ca o schimbare după 15 ani de la lansarea sloganului ”Air France – Making the Sky the best place on Earth” și cuprinde 6 imagini ce definesc serviciile companiei și alte 12 imagini care ilustrează câteva dintre destinațiile către care Air France operează zboruri.
Cele 6 imagini vii, pline de energie și de culoare menite să atragă atenția pasagerilor către serviciile companiei ilustrează:
- confortul aeronavelor A380
- noua clasă La Premiere
- noua clasă Business
- gastronomia
- rețeaua de destinații
- serviciul SkyPriority
Au fost create și 12 imagini ce reprezintă destinații din întreaga lume, deservite de Air France: Paris, New York, Brazilia, Japonia, China, Africa, Italia etc.
Personal, imaginile pe care le-am văzut expuse în Galeria de Artă Galateca din București, unde a avut loc lansarea acestei campanii, te transpun într-o poveste chic, interesantă, romantică, nostalgică ori fascinantă, tipică destinațiilor pe care Air France le promovează.
Vizualurile nu sunt decât o expresie a stilului modern îmbinat cu istoria companiei și transmit mesaje special create pentru a rezona cu stilul franțuzesc renumit pentru rafinamentul și eleganța sa.
Noua campanie publicitară urmărește ca prin sloganul său, conceput în limba engleză, să ilustreze spiritul global al companiei, valorile Franței, recunoscute la nivel mondial: l’art de vivre, brand-uri de lux, bucătari cu stele Michelin, pasiunea pentru modă și promisiunea de a oferi călătorilor o experiență de neuitat la bord.
Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe site-ul http://www.airfrance.ro/ .