TTR noiembrie 2013 în fapte şi cifre
A trecut şi cea de a 30-a ediție a Târgului de Turism al României, ce s-a desfăşurat la Romexpo în perioada 14 – 17 noiembrie 2013, un eveniment ce a construit timp de patru zile realitatea turismului autohton și din străinătate.
Provenind din România, dar si din Austria, Bulgaria, Germania, India, Iordania, Israel, Italia, Turcia si Ungaria, operatorii turistici i-au încântat pe vizitatorii care au trecut pragul Târgului de Turism al României cu prețuri promoționale la pachetele turistice, oferte în premieră și destinații atractive.
Cu ce se poate lăuda această ediţie?
- 200 de firme din țară dar și din străinătate expozante;
- românii au preferat în continuare Valea Prahovei, Bucovina sau Austria pentru Crăciunul sau Revelionul 2013, dar și destinații exotice ca Republica Dominicană, Mexic ori Maldive;
- ofertele nu s-au limitat doar la vacanţele pentru petrecerea sărbătorilor din acest sfârșit de an, ci și la vacanțele pentru vara anului viitor;
- în ceea ce priveşte vacanţele anului viitor, la mare căutare au fost circuitele turistice, iar Grecia si Turcia sunt în continuare primele alegeri pentru sezonul de vară;
- românii au plătit de la 200 până la 20.000 de euro pentru o vacanță.
Conform comunicatului Romexpo, atât Târgul de Turism al României, cât și Romhotel, expoziție internațională de echipamente, dotări și mobilier pentru hoteluri și restaurante, eveniment ajuns la cea de a 21-a ediție şi care s-a ţinut în paralel, au prilejuit, pe lângă partea expozițională, numeroase activități conexe precum: lansări de carte, demonstrații de bartista profesional și degustări de vinuri, dar și conferințe în cadrul cărora au fost aflate cele mai recente noutăți în domeniu.
”Putem spune pe drept cuvânt că a fost o ediție reușită a Târgului de Turism al României. Varietatea de oferte și destinații prezentate, prețurile pentru toate buzunarele și manifestările conexe au fost ingredientele care au asigurat succesul acestui eveniment” a declarat Mariana Suciu, Director General ROMEXPO S.A.
Cele două evenimente au reunit peste 300 de companii din România dar și din străinătate, pe o suprafață de aproximativ 13.000 de metri pătrați și au atras 16.000 de vizitatori pe parcursul celor patru zile de desfășurare.
O radiografie a Târgului de Turism al României, dar şi fotografii sugestive, puteţi urmări în articolele:
Primele impresii de la Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă 2013
Antrec Alba la Târgul de Turism al României, ediția de toamnă 2013
Promovarea României la Târgul de Turism de la Romexpo, ediția de toamnă 2013
Concluzii de la Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă 2013