Știri turism: sinteza lunii februarie 2020
Evenimente la Târgul de Turism al României: Promovarea destinațiilor EDEN din România, Conferința Târgului de Turism, deschiderea campaniei online și offline de susținere a balneologiei românești. Se lansează Transilvania Trek în România
- Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri derulează în perioada 2018-2020 proiectul Romania EDEN Destinations Promotion, co-finanțat de Comisia Europeană. Cu ocazia Târgului de Turism al României, care va avea loc în perioada 20-23 februarie 2020 la Romexpo București, va fi organizată acțiunea de promovare a destinațiilor și Proiectului EDEN din România. Aceasta va include oferirea de spațiu de prezentare în cadrul standului Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, pentru cele 9 destinații winner (locul I) selectate până în prezent și organizarea unui seminar în data de 22 februarie 2020, intervalul orar 10.00-15.00, în cadrul căruia vor fi promovate destinațiile EDEN și Proiectul EDEN. Proiectul “Destinaţii Europene de Excelenţă” – EDEN, a fost lansat de Comisia Europeană în anul 2006 cu scopul creşterii vizibilităţii destinaţiilor, creşterea conştientizării asupra diversităţii şi calităţii ofertei turistice europene, reducerea perioadelor de sezonalitate, stimularea dezvoltării turismului durabil, decongestionarea destinaţiilor clasice, redirecţionarea fluxurilor de turişti către destinaţii mai puţin tradiţionale.
- TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI, va avea loc între 20 și 23 februarie la ROMEXPO. La Târg vor participa 310 agenții și tour-operatori din Africa de Sud, Albania, Bulgaria, Croația, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Grecia, Israel, Italia, Maroc, Palestina, Republica Moldova, România, Serbia, Spania, Tunisia, Turcia și Ungaria. În plus, diferențele culturale și geografice ale celor mai fumoase și spectaculoase locuri din lume sunt dezvăluite prin participările oficiale la târg ale Africii de Sud, Bulgariei, Greciei, Israelului, Republicii Moldova, Marocului, Palestinei și Tunisiei.
- Cea de-a treia ediție a Conferinței Târgului de Turism va avea loc pe data de 21 februarie 2020, în cea de a doua zi a Târgului de Turism al României, în intervalul orar 10.30-14.00 și este organizată de către Romexpo și agenția de PR Seven Media. Tema ediției de anul acesta este una foarte interesantă și de actualitate: “Impactul Social Media în Turism”.
- OPTBR ne invită la prima ediție a INFUZIEI DE BUSINESS din acest an, cea mai mare campanie online și offline de susținere a balneologiei românești (perioada de desfășurare a campaniei: 15 martie – 30 noiembrie 2020). Conferința de deschidere va avea loc vineri, 21 februarie, de la ora 11.00, în sala Titulescu, Pavilion B3, complex Romexpo, în cadrul Târgului de Turism, care are ca scop promovarea inestimabilelor resurse naturale vindecătoare ale României.
- Evenimentul “The heart of Mainland Greece – repere şi atracţii” organizat de Regiunea Greciei Centrale (Insula Evia) cu sprijinul Organizației Naționale de Turism a Greciei se va desfășura vineri, 21 Februarie, în sala Paris Rive Gauche din cadrul Novotel Bucharest City Centre. În cadrul evenimentului vor fi prezenți reprezentanți ai autorităților locale dar și anteprenori din domeniul turismului (peste 20 de hotelieri, reprezentanți pensiuni, studiouri, etc). Prezentarea se va axa pe peisajele încântătoare ale zonei, puncte istorice importante și monumente, minuni ale naturii, plaje neexplorate, facilități de ski moderne, rute de hiking și trekking, izvoare termale și, de asemenea, varietăți gastronomice și tradiții din trecut.
- Transilvania Trek, prima companie de management hotelier din România, marchează lansarea operațiunilor în cadrul unui eveniment de presă ce va avea loc miercuri, 19 februarie, începând cu ora 9:30, la Hotelul Athenee Palace Hilton, Sala Mozart. La eveniment se va vorbi despre noutățile pe care le aduce Transilvania Trek pe piața din România, planurile și obiectivele de business ale companiei, dar și despre potențialul pieței locale de management hotelier.
- FlixBus a echipat cu panouri solare primul autocar care operează rute internaționale pe ruta Dortmund – Londra, via Olanda, Belgia și Franța. Energia solară generată este utilizată pentru dispozitivele electronice din autocar și contribuie la reducerea emisiilor de CO2 generate de călătorie.
Pe măsură ce se anunță evenimente, articolul va fi actualizat.