Romanian Digital Travel Conference a ajuns în 2017 la cea de-a IV-a ediţie

În data de 5 octombrie 2017, la Hotelul Sheraton din Bucureşti, Sala Iridium, se va desfăşura cea de-a IV-a ediţie a celui mai important eveniment din România dedicat dezvoltării afacerilor din domeniul turismului folosind instrumentele marketingului online, Romanian Digital Travel Conference.

Cele trei ediții anterioare au adunat peste 600 de participanți,  reunind companii de top și reprezentanți importanți ai industriei de turism, iar subiectele dezbătute au fost extrem de interesante, prezentându-se strategii eficiente de marketing online adaptate la profilul unui business local de turism (agenții, unităti de cazare, transportatori, furnizori de servicii conexe, etc).

Participând la astfel de evenimente dedicate industriei online de turism, se pot afla informații de ultimă oră legate de folosirea celor mai recente instrumente pentru promovarea eficientă a serviciilor către publicul direct interesat, invitații prezentând numeroase studii de caz cu un ridicat grad de aplicabilitate.

Și pentru că vorbim de online, îmi aduc aminte de ceea ce s-a dezbătut la prima ediție din anul 2014 vizavi de zona de mobile, când traficul web pe mobile era situat între 20-33% din traficul total înregistrat, iar dacă mă refer la statisticile din anul 2017 de pe propriul site, observ o creștere enormă, cu o medie de 60%, în unele zile depășind chiar 80%. Astfel de informații prețioase, care ne pot ajuta să modificăm anumite segmente din propriul business pentru a fi cu un pas înaintea altora sau să aflăm unele previziuni legate de marketingul online vom avea ocazia să auzim de la speakerii prezenți la conferință.

Digital Travel adună speakeri cu mare experiență în zona de digital, fiecare desfășurând proiecte în turism și aici îl pot enumera pe Ciprian Carabă de la Tripsta. Un invitat special este Remus Vișan care va dialoga cu Mădălin Mancila despre Paravion, de la lansare și până la momentul insolvenței. Iată, așadar, un real studiu de caz din care toți cei care lucrează în industria de turism pot învăța lucrurile bune care au dus la succesul Paravion dar și din greșelile care au dus la reorganizarea celui mai mare site online.

Noutatea acestei ediții Digital Travel

Față de anii precedenți, anul acesta, Digital Travel se va concentra în cea mai mare parte pe publicul format din reprezentanți ai agențiilor de turism, ținând cont de media participării masive a oamenilor din agenții în anii trecuți, respectiv peste 60% dintre participanți. Procentul acestora a fost de 81% în 2016!

Romanian Digital Travel Conference este dedicată tuturor celor care lucrează în domeniul turismului și doresc să fie la curent cu ultimele noutăți în ceea ce privește marketingul online, fără de care nu mai poate fi conceput un business de succes în ziua de astăzi, astfel că, vă invit să vă înscrieți, iar dacă ați participat la cel puțin o ediție trecută, beneficiați de un discount de 20%, folosind codul #rdtc2017fidel. Tariful de participare la conferința Romanian Digital Travel Conference este de 49 euro + TVA.

Voi fi și eu în sală în calitate de blogger ambasador al evenimentului, alături de alți colegi bloggeri și jurnaliști parteneri, iar în zilele următoare vă voi ține la curent cu amănunte legate de toti speakerii participanți și de subiectele dezbătute la ediția a IV-a a Digital Travel Conference. Până atunci, rezervați-vă un loc în sală!

Conferința Digital Travel este un proiect susținut de Travelport România.

Monica Anghelovici

Specialist în turism şi blogger de travel, îmi place să călătoresc şi să povestesc despre locurile şi atracţiile turistice vizitate de mine pentru a ajuta şi alţi călători în planificarea vacanţelor, dar şi să fiu la curent cu cele mai noi tendinţe din turism, participând la cele mai noi evenimente din industria de travel.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *