Paralela 45 – ca la 25 de ani!

Pe la începuturile anilor 1990, când îmi cumpăram primele vacanțe de la Paralela 45, chiar din primul și principalul sediu al agenției, cel aflat în Bulevardul Elisabeta, nici nu îmi imaginam că, după atâta timp, voi participa la aniversarea a 25 de ani fulminanți de călătorii pe tot mapamondul ale acestei agenții, prin turiștii care au ales să apeleze la serviciile ei.

Paralela 45 (1)

Trebuie sa recunoaștem ca Paralela 45 a făcut ceva istorie în turismul românesc și că poate fi un model de urmat pentru alte agenții aspirante la succes și la o activitate așa îndelungată. Vorba lui Dragoș Anastasiu (Eurolines), prezent la evenimentul aniversar, “să vină și cei tineri”… Să vedem ce ne va oferi viitorul în această privință și dacă cineva poate călca pe urmele celor câteva agenții de turism numărate pe degetele de la o mână, care au rezistat cu brio atâta timp.

Adevărul este că trebuie să te conducă o pasiune să poți avea un cuvânt important în turism, coroborată cu pregătire și experiență în domeniu, pentru ca să te numeri printre cele mai de succes agenții de turism din România. Se pare ca dl. Alin Burcea, care este și unul dintre membrii fondatori ANAT, și pentru cine nu știe și fost aspirant la actorie, a reușit, și ceea ce este mai important este că a reușit de tânăr, astfel că eu îl mai văd încă mult timp prezent în acest domeniu atât de frumos ca turismul și nu are cum să nu fie cu atitudinea sa permanent pozitivă și carisma caracteristică.

Pe același ton am văzut și un filmuleț spumos de prezentare a celor 25 de ani de activitate în cadrul conferinței de presă desfășurate la hotelul Ramada Nord din București, eveniment la care au participat nume sonore din business și media de turism, ca să amintesc numai de fostul ministru pentru IMM, Mediul de Afaceri şi Turism, Florin Jianu, jurnalistul şi scriitorul de turism Marian Constantinescu, alți colegi de-ai mei pe care îi stimez tare mult, jurnaliști și/sau bloggeri de turism, dar și una dintre artistele mele preferate – Monica Anghel, un fidel client al agenției, ce a declarat că “îmi doresc de la o agenție de turism să-și asume responsabilitatea pentru vacanțele în care merg, iar acest lucru este fix ceea ce am găsit la Paralela 45. O echipă serioasă și responsabilă care tratează cu respect turistul”. Iar printre membrii echipei elogiate de Alin Burcea este și Ondina Dobriban – Directorul General, care îi stă alături „de când se știe în turism”, de mai bine de 18 ani.

unnamed (3)

Agenția de turism Paralela 45 este tour-operatorul cel mai mare producător de circuite din România (în India, Australia, Israel, Spania, etc.), după cum am aflat, ajungând la finalul anului 2014 la o cifră de afaceri de 40 milioane de euro. În anul 2015, Paralela Turism și-a propus să ajungă șa 45 milioane de euro.

Conform unui comunicat de presă, anul acesta sunt vizate creșterea numărului de circuite și chartere din portofoliu, dar și a agențiilor proprii. De asemenea, viziunea Paralela 45 include accesul cât mai facil al românilor la vacanțe prin mărirea numărului de plecări din majoritatea orașelor mari ale țării. Printre noile destinații ale anului 2015 se numără Rimini în Italia, Costa Blanca în Spania, plecările către Antalya din Craiova, dar și circuitele în India & Bhutan sau Australia & Nouă Zeelandă.

Paralela 45 (2)Multe dintre cele peste 100 de circuite oferite de Paralela 45 au plecări din marile orașe ce dispun de aeroport. Spre exemplu, circuitele în Israel au, începand din 2014, plecări și din Iași, Cluj, iar circuitul în Spania poate fi accesat din Craiova. Din Constanța se poate pleca direct către Turcia și Thailanda, iar din Cluj către Tunisia. Din 2014 Chișinăul a intrat pe harta turismului Paralela 45 prin charterele cu plecare directă către Antalya, Creta și Mallorca. Tot din Chișinău există și vacanțe în Dubai, Barcelona, Lisabona, Viena și Budapesta.

Calitatea și profesionalismul serviciilor Paralela 45 au fost premiate cu Trofeul Superbrands, recunoscut drept un pilon de comparație pentru brandurile de succes, dar și cu titlul „The most trusted brand 2014”, premiu câștigat pentru a șasea oară consecutiv la categoria “Agenții de Turism” din cadrul studiului de piață realizat asupra consumatorului român de către revista Reader’s Digest.

Cred că toate aceste recunoașteri spun ceva. Paralela 45 este o agenție de turism credibilă și profesionistă. La câți mai mulți ani!

Paralela 45 (27) Paralela 45 (29)

ADR_2121

ADR_2429

ADR_2480
Paralela 45 activează de 25 de ani pe piață vacantelor, fiind unul dintre cele mai longevive branduri de turism din România. Deține o rețea națională formată din 40 de agenții directe sau în franciză și aproape 200 de angajați. Pe lângă turismul individual și cel intern, turism corporate, chartere și bilete de avion, Paralela 45 se concentrează acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele. Mai multe detalii pe www.paralela45.ro .

Notă: vizualizați aici un album de fotografii de la eveniment.

Monica Anghelovici

Specialist în turism şi blogger de travel, îmi place să călătoresc şi să povestesc despre locurile şi atracţiile turistice vizitate de mine pentru a ajuta şi alţi călători în planificarea vacanţelor, dar şi să fiu la curent cu cele mai noi tendinţe din turism, participând la cele mai noi evenimente din industria de travel.

You may also like...

9 Responses

  1. Ionut Stoian says:

    Sambata, 30.01, am facut rezervare prin aplicatia Android Paralela 45. Aceasta rezervare a fost confirmata prin e-mailul primit de la vanzari @ paralela45.ro.
    Duminica, 31.01, am dat reply la mailul de confirmare primit de la vanzari si am solicitat sa mi se calculeze si alte servicii suplimentare.
    Pe 01.02, am sunat la Call Center pentru urgentarea calculelor pentru serviciile suplimentare solicitate ulterior si mi s-a comunicat ca nu exista in sistem confirmarea rezervarii mele iar oferta agentiei este la un pret mult mai mare decat cel confirmat pe e-mail. Am solicitat sa se verifice in sistem oferta facuta prin aplicatia din Android deoarece si la ora actuala pretul este la fel ca cel confirmat pe mail cu o zi inainte.
    Conform contractului cadru, publicat si pe site-ul Paralela 45: “Este responsabilitatea agenției de turism de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat.” Ori, e-mailul cu subiectul “Confirmare rezervare efectuata din aplicatia Paralela45”primit pe 30.01 de la vanzari @ paralela45.ro reprezinta intocmai confirmarea agentiei.
    In seara zilei de 01.02.2016, am intrat din nou in aplicatie si am costatat ca apareau aceleasi preturi, motiv pentru care am refacut inca 2 rezervari, pentru care am si primit din nou confirmari pe e-mail de la vanzari @ paralela45.ro iar de aceasta data am facut si captura de ecran cu preturile afisate.
    Incepand de marti 02.02.2016, nu se mai pot face rezervari prin aplicatia android Paralela 45. Miercuri, 03.02.2015, am primit raspuns de la Paralela 45 in care mi se comunica ca cererea mea a fost procesata eronat si ca din punctul lor de vedere problema este rezolvata.
    Daca intr-adevar a existat vreo eroare in aplicatie, aceasta este responsabilitatea agentiei si ar trebui sa si-o asume.

  2. Am solicitat un punct de vedere agentiei, in masura in care raspunde, voi posta aici.

  3. Ionut Stoian says:

    Dupa cum am mentionat, am primit raspuns de la Paralela 45 in care mi se comunica ca cererea mea a fost procesata eronat si ca din punctul lor de vedere problema este rezolvata. Dovada ca au avut o problema pe care refuza sa si-o asume este faptul ca incepand de marti 02.02.2016 (a doua zi dupa ce am facut reclamatia), nu se mai pot face rezervari prin aplicatia android Paralela 45. Ce ne poate spune dl. presedinte Burcea despre faptul ca aplicatia android nu mai este functionala? I-am amintit domnului presedinte de cazul EMAG, din urma cu un an, cand s-au gresit preturile la anumite produse de pe site. Atunci EMAG, care isi respecta clientii, si-a asumat vina si a vandut produsele la preturile comandate.
    Daca agentia a afisat din greseala sau nu tarife mai mici, si le-a confirmat pe e-mail, ar trebui sa si le asume in cazul in care au un minim respect fata de clienti.

  4. Ionut Stoian says:

    Versiunea agentiei ca cererea mea a fost procesata eronat este o poveste. Eu am intrat in aplicatia android Paralela 45, am selectat hotelul, numarul de zile sejur si data plecarii si s-au generat tarifele care se pot vedea in captura de ecran transmisa. Am apasat butonul Rezerva, am completat datele personale si am finalizat comanda, selectand ca plata sa se faca prin transfer bancar ulterior. La cateva minute, am primit un e-mail de la vanzari @ paralela45.ro cu subiectul: “Confirmare rezervare efectuata din aplicatia Paralela45” in care se confirma pretul si numarul de zile (Double Room (All Inclusive) 14 nopti, 2 adulti, un copil,). Faptul ca in confirmare apare atat la checkin cat si la checkout aceeasi data este problema agentiei, deoarece eu NU am completat data checkout in comanda.
    Doamna Corina Enache, cu care am tot discutat telefonic a recunoscut greseala si ca mi s-a oferit pretul pentru 7 nopti iar echipa de la IT va investiga problema. In acest sens exista inregistrarile apelurilor mele. In schimb domnul presedinte Burcea, a evitat sa discute cu mine, desi am incercat sa-l contactez mai multe zile la rand.
    Dovada ca au avut o problema pe care refuza sa si-o asume este faptul ca incepand de marti 02.02.2016 (a doua zi dupa ce am facut reclamatia), nu se mai pot face rezervari prin aplicatia android Paralela 45.
    Mentionez am facut deja reclamatie la ANPC.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.