Mamaia Style la Târgul de Turism al României: forme și culoare!
Astăzi a avut loc deschiderea Târgului de Turism al României, prima ediție din acest an și cea mai căutată, ținând cont că românii își caută vacanțe de vară, iar pe perioada târgului pot exista reduceri substanțiale.
Fiecare expozant a încercat să se prezinte cum a crezut mai bine, iar Mamaia a venit cu un nou concept: Mamaia Style, deschizând oficial standul Asociaţiei Litoral Delta Dunării. Poate cea mai cunoscută stațiune de pe litoralul românesc, Mamaia s-a promovat în ultimul timp ca o destinație de clubbing, potrivită mai ales pentru tineri și acest lucru s-a văzut și astăzi la târg, pe scenă fiind prezente câteva cluburi care au ținut să facă spectacol, pe lângă reprezentanţi ai circului Variete Globus. În acelaşi timp, a fost prezentată şi o avanpremieră a primului film oficial de promovare a staţiunii.
Anul acesta primarul constănțean, Radu Mazăre, a încercat să imite carnavalul brazilian și a făcut ceva paradă printre pavilioane până să ajungă pe scenă încoronat în Regele Carnavalului. Dacă vrei să atragi atenția la târg trebuie să faci mult zgomot, fie că vorbim de muzică, fie că ai un stand mare și atrăgător, fie că prezinți tradițiile gastronomice ori culturale ale locului pe care dorești să îl promovezi.
Parada cu fete si băieţi costumaţi cât mai sumar şi colorat, cu paiete şi pene, cu acadaele şi inimioare a atras atenția vizitatorilor, cu siguranță, Mamaia promovându-se pe scenă ca destinație de “safari”, “bird watching” (de fapt, girls and boy watching) ori de clubbing, aşa cum spuneam mai sus.
Corina Martin, președinta Asociației Litoral Delta Dunării, a însoțit toată această paradă, îmbrăcată la fel de impunător ca și anul trecut, implicată, așa cum ne-a obișnuit, în toate acțiunile de promovare a litoralului nostru și a turismului românesc, în general.
Mamaia este una dintre puținele destinații care se promovează cu atât aplomb și, sincer, mi-aș dori să văd și la alte standuri mai multă acțiune și nu numai niște spații cu câteva broșuri.
Ca să ieși în evidență și să te distingi nu o poți face decât strigând în gura mare că exiști, că ești acolo și că îți dorești să vină lumea la tine, iar Mamaia, chiar dacă este de multe ori criticată tocmai pentru că încearcă să facă ceva diferit, reușește să atragă atenția.
A fost un spectacol incitant (mai ales pentru bărbaţi 🙂 ) în care am văzut și creația de haute couture a lui Cătălin Botezatu, dar și alte creații și poate că acest eveniment a fost cel mai așteptat pentru turiștii care au decis să viziteze TTR în prima zi de deschidere!
Voi reveni cu primele impresii de la târg, nu înainte de a vă invita să va delectați cu fotografiile care au surprins acest spectacol. Mai multe imagini, în albumul dedicat evenimentului pe pagina de facebook a blogului.
3 Responses
[…] să eclipseze, de ce nu, parada lui Radu Mazăre ce a imitat carnavalul brazilian venind cu un show Mamaia Style de promovare a stațiunii, mai ales ca destinație de […]
[…] în timpul TTR a avul loc și promovarea stațiunii Mamaia, care a făcut furori printre cei prezenți, Fășangii de la Cetea, dar și alte evenimente […]
[…] timide în anii anteriori, iar singurii care fac vâlvă sunt reprezentanţii staţiunii Mamaia şi ai judeţului Alba, când vin cu ceata de la Alba […]