Lombardia, promovată intens la BIT Milano pentru a deveni cea mai căutată destinație turistică din Italia

Așa cum v-am menționat anterior, în perioada 10-12 februarie 2019, se va desfășura unul dintre cele mai cunoscute târguri internaționale de turism – BIT MILANO, chiar în capitala Lombardiei. De altfel, Lombardia, una dintre cele 20 de regiuni ale Italiei, va fi cea mai intens promovată la acest târg și va juca un rol esențial pe piața de turism în acest an.

În cadrul BIT Milano, se vor depune eforturi intense pentru ca turismul din Lombardia sa fie din ce în ce mai apreciat. „Scopul va fi îmbunătățirea reputației regiunii noastre și creșterea numărului de ocazii pentru întâlniri și activități de afaceri pentru operatorii din sector, cu accentul pus pe oportunitățile B2C. Dar asta nu e tot … Regiunea Lombardia lucrează neobosit la promovarea proiectelor locale care se concentrează pe exprimarea cerințelor și caracteristicilor comunității, prin sprijinirea industriei turistice și promovarea Lombardiei ca destinație prin intermediul activităților de marketing regional. Se va pune accentul pe consolidarea ofertei turistice pe piețele țintă, care sunt considerate a fi o prioritate. În Europa, acestea includ Germania, Austria, Franța, Scandinavia și Marea Britanie; țările din afara UE includ Rusia, Japonia, Israel, Statele Unite, China, Australia și Emiratele Arabe”, a afirmat Lara Magoni, consilier în Turism, Marketing Regional și modă pentru regiunea Lombardia, după cum au ținut sa menționeze organizatorii BIT Milano.

Cele patru teme de interes pe care se va concentra promovarea Lombardiei:

În primul rând, se va concentra atenția asupra “Leonardo 500”, cu prezentarea de proiecte și evenimente pentru a sărbători cu mândrie aniversarea a 500 de ani de la moartea marelui Leonardo da Vinci. De asemenea, asupra “Aromelor din Lombardia”, o explorare a delicateselor culinare și viticole care caracterizează regiunea. Experiențele gourmet se combină, însă, perfect cu descoperirea satelor, rutelor istorice și itinerariilor de interes, toate în numele unei “Lombardii Secrete”, atrăgătoare și ispititoare. Regiunea a devenit, totodată, sinonimă cu sportul, o forță motrice strategică capabilă să atragă un număr mare de turiști. De la Jocurile Olimpice de iarnă “Milano-Cortina”, la numeroasele evenimente sportive internaționale, Lombardia este o regiune cu o vocație sportivă.

Consolidarea și susținerea poziției Lombardiei pe piețele de referință este o prioritate, menită să transforme regiunea în cea mai căutată destinație turistică din Italia.

Scopul promovării Lombardiei este de a consolida identitatea acesteia ca destinație turistică atractivă. Ca fapt divers, Lombardia este una dintre cele mai dens populate regiuni din lume.

Milano, cea de-a doua destinație turistică de top din Italia

Dacă veți reuși să ajungeți la BIT Milano, fie ca turist ori ca profesionist al industriei de turism, nu puteți pleca din capitala Lombardiei, cea de-a doua destinație turistică de top din Italia, fără a vedea cu proprii ochi una dintre cele mai cunoscute picturi din lume “Cina cea de taină”, opera lui Leonardo da Vinci, pe care o veți admira în biserica Santa Maria delle Grazie. Cel mai popular loc de întâlnire din oraș, Galleria Vittorio Emanuele, La Scala, una dintre cele mai importante clădiri de operă din lume, dar și Castelul Sforzesco, un complex muzeal în care veți vedea picturi semnate de Titian și Tintoretto sunt alt atracții pe care vi le recomand să le vizitați.

Nu în ultimul rând, veți rămâne fascinați de Domul din Milano, a doua biserică ca mărime din Italia și a treia de pe mapamond, care adăpostește cea mai mare colecție de statui de marmură din lume.

Italia este o țara magnifică, plină de istorie și artă la tot pasul, iar vizitarea orașului Milano, considerat de mulți capitala mondială a modei, va reprezenta o experiență memorabilă.

Monica Anghelovici

Specialist în turism şi blogger de travel, îmi place să călătoresc şi să povestesc despre locurile şi atracţiile turistice vizitate de mine pentru a ajuta şi alţi călători în planificarea vacanţelor, dar şi să fiu la curent cu cele mai noi tendinţe din turism, participând la cele mai noi evenimente din industria de travel.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Hide picture