KLM te informează de zborul tău pe Facebook Messenger!
KLM a devenit prima companie aeriană la nivel mondial care trimite informări prin Facebook Messenger
De la începutul lunii aprilie 2016, KLM a introdus opțiunea prin care pasagerii săi pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervării, cartea de îmbarcare și verificarea status-ului zborurilor. Prin urmare, KLM devine prima companie aeriană la nivel mondial ce își extinde serviciile disponibile prin intermediul Facebook Messenger. Pe lângă posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau sms, din aprilie, pasagerii vor putea opta pentru a primi toate aceste informații și pe Facebook.
Într-o lume în care reţeaua de socializare Facebook ne-a invadat existenţa, iată că cineva s-a gândit că o poate folosi pentru a ne trimite informaţii exrem de utile legate de zborurile personale, chiar în privat, pe messenger. Astfel, de la începutul lunii aprilie, KLM oferă clienților săi din întreaga lume, prin intermediul Facebook Messenger, confirmarea rezervării și a check-in-ului, boarding pass-ul și actualizări despre status-ul zborului. Mai mult decât atât, pasagerii care au întrebări pot contacta compania aeriană direct prin Messenger. Un număr de 200 de agenți sunt disponibili 24 de ore din 24, în 13 limbi diferite, formând în acest fel cea mai mare echipă din lume dedicată social media.
Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clienților KLM ce rezervă bilete prin intermediul KLM.com și care optează pentru a primi informații despre zboruri prin Messenger. KLM are în prezent peste 15 milioane de fani pe Facebook.
„Noul serviciu Messenger este o completare perfectă la strategia socială KLM. Credem că trebuie să fim acolo unde sunt și clienții noștri și, prin urmare, Facebook Messenger este o alegere perfectă. Clienții noștri se vor simți mai confortabil cu informațiile oferite prin intermediul unei platforme mai personale, cum este Facebook Messenger. Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clienților să contacteze KLM direct prin mesageria privată. Numărul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată că pasagerii nostri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienți cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor și informațiile relevante într-o singură informare prin Messenger”, a declarat Pieter Elbers, Președinte și CEO KLM.
Check-in is open! Go ahead and get your boarding pass. See you soon on board with us! / S-a deschis biroul de check-in! Mergeţi să vă luaţi cartea de îmbarcare! Ne vedem in avion! 🙂