Conferința Târgului de Turism al României – Impactul social media în Turism
A treia ediție a Conferinței Târgului de Turism va avea loc pe 21 februarie 2020, în cea de a doua zi a Târgului de Turism al României, organizat la ROMEXPO, în Sala Madgearu, Pavilionul B3, în intervalul 10:30 – 14:30. Tema ediției din acest an este “Impactul Social Media în Turism”.
Organizatorii conferinței, ROMEXPO și agenția de PR Seven Media, au pregătit trei paneluri de discuții, în cadrul cărora vor fi abordate următoarele teme interesante și de actualitate:
- Vizibilitatea agențiilor de turism în social media. Studiu de caz;
- Strategii aplicate de social media;
- Agențiile de turism în deceniul social media.
Invitații sunt specialiști din domeniu, care vor prezenta studii de caz despre vizibilitatea agențiilor de turism în social media și strategii de social media aplicate. Astfel, vor participa: Cristian Florea (Social Media Strategist), Roxana Ciuchilan (Travel Influencer), Dana Rentea (Președinte Asociația Lucrătorilor în Turism Infotripiști) și Francesco Terragni (Digital Strategy Agenția Cocktail Holidays).
Conferința va fi deschisă de către Mihaela Pane, Project Manager Târgul de Turism al României și Ana Smădeanu, Managing Partner Seven Media, iar moderator va fi Mădălin Măncilă, manager Millennium Tour și fondator al platformei online de turism Concediu.com.
Temele edițiilor precedente ale conferinței au fost “Millenials. Promovarea turismului românesc către generația Y” și “Forța de muncă în turismul românesc. Cauze și soluții”, iar anul acesta se va discuta despre importanța vizibilității agențiilor de turism în social media. Publicul vizat este format din agenții de turism, touroperatori, studenți.
Accesul se face pe baza unei invitații, în limita locurilor disponibile, iar cei interesați să participe pot solicita aceasta invitație pe adresa corina.radulescu@romexpo.ro. Pentru informații suplimentare și agenda conferinței accesați acest link.
Parteneri media ai evenimentului: Turism Market, Povesti de Calatorie, Jurnalul de Afaceri, Antreprenor in Romania, Descoperim Romania.
Parteneri: Subway, The Corner.