Câştigătorii TopHotel Awards 2016

A IX-a ediţie a evenimentului TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference a avut loc pe 26 mai, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Evenimentul a reunit specialişti din industria de turism, hotelieră şi a ospitalităţii, prima zi finalizându-se cu cea de-a VI-a ediţie a galei TopHotel Awards, unde au fost premiate hotelurile, agenţiile de turism, restaurantele şi profesioniştii care au marcat evoluţia industriei hoteliere, a turismului şi ospitalităţii din România.

Conferinţa a adus în prim plan perspectivele pe termen lung, dar şi oportunităţile momentului din industria turismului din România.

În cadrul celor 3 sesiuni de prezentări şi de dezbateri desfăşurate în paralel au fost prezentate trendurile din industrie, realitatea din spatele datelor statistice, dar şi soluţii la probleme, precum crearea de experienţe unice pentru turişti sau utilizarea online-ului pentru atragerea şi fidelizarea acestora.

Gala TopHotel Awards, considerată un etalon în industria hotelieră, a turismului şi ospitalităţii din România, a oferit o perspectivă actuală asupra performanţelor atinse în acest domeniu. În cadrul acesteia, a avut loc ceremonia de decernare a premiilor TopHotel Awards, existând 77 de câştigători în cadrul celor 29 de categorii.

tophotel

Pe lângă confirmarea valorii celor care au câştigat, astfel de premii aduc o serie de avantaje de imagine, dar şi poziţionarea brandului pe piaţă.

Au fost voci în social media care au considerat că poate unii meritau să câştige mai mult decât alţii, însă prima condiţie este să participi, în cazul de faţă să fi fost nominalizat, iar în al doilea rând, mă gândesc, că juriul format din profesionişti din industrie a avut la baza criterii puternice de delimitare şi, evident, publicul a avut un cuvânt destul de important de spus, ceea ce demonstrează şi valoarea campaniilor de marketing şi PR care s-au făcut în acest context.

Hai să vedem care au fost câştigătorii TopHotel Awards 2016, la fiecare categorie în parte:

13256233_1225353660822704_7020297202563218433_n

HOTELURI, CONFERINŢE

Hotelul anului – categoria 5 stele, afiliat unui lanţ hotelier internaţional

  • Locul 1: Radisson Blu Hotel, Bucharest (Printre noutăţile pe care Hotelul Radisson Blu Bucureşti le oferă în această vara, ar fi deschiderea pentru public a piscinei exterioare şi promovarea unui nou concept de Brunch denumit Wanderlust Brunch – o călătorie gastronomică prin savoarea specialităţilor exotice ale bufetului al fresco.)
  • Locul 2: JW Marriott Bucharest Grand Hotel
  • Locul 3: DoubleTree by Hilton, Oradea

Hotelul anului – categoria 5 stele, neafiliat unui lanţ hotelier internaţional

  • Locul 1: Hotel Epoque, Bucureşti
  • Locul 2: Metropolis Hotel, Bistriţa
  • Locul 3: Hotelul City Plaza, Cluj-Napoca
  • Locul 3: Grand Hotel Continental, Bucureşti

Hotelul anului – categoria 4 stele, afiliat unui lanţ hotelier internaţional

  1. Locul 1: Crowne Plaza Bucharest
  2. Locul 2: Novotel Bucharest City Centre
  3. Locul 3: Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca

Hotelul anului – categoria 4 stele, neafiliat unui lanţ hotelier internaţional

  • Locul 1: Kronwell Braşov
  • Locul 2: Hotel PRIVO
  • Locul 3: Hotel Transilvania, Alba Iulia
  • Locul 3: Hotel Capital Plaza, Bucureşti

Cel mai popular hotel al anului (hoteluri economice & de clasă medie – 3 stele)

  • Locul 1: Hampton by Hilton, Cluj
  • Locul 2: Rembrandt Hotel, Bucureşti
  • Locul 3: Ibis, Sibiu
  • Locul 3: Hotel Restaurant Grădina Morii, Sighetu Marmaţiei

Locaţia anului pentru conferinţe şi întâlniri de afaceri

  • Locul 1: Kronwell Conference Center (Hotelul Kronwell dispune de un centru de Conferinţe şi Evenimente Kronwell cu 11 săli de conferinţă modulare care poate acomoda cel puţin 1600 participanţi.)
  • Locul 2: JW Marriott Bucharest Grand Hotel
  • Locul 3: Ana Hotels Sport Poiana Braşov

TURISM

Linia aeriană a anului

Locul 1: Turkish Airline

Cea mai bună linie aeriană low-cost

Locul 1: Blue Air (Compania vine la început de vară cu trei rute noi din Cluj-Napoca către Bucureşti, Liverpool şi Dublin, din Bacău către Stuttgart, din Bucureşti către Castellon, Lisabona, Cluj – Napoca, Lion, Stockholm, din Constanţa către Atena.)

Citeşte şi La pas prin Liverpool, mini ghid de călătorie: Albert Dock, Beatles Story, Clubul Caverna, Catedrala Metropolitană şi alte atracţii turistice de top

Cea mai bună agenţie de turism business şi MICE

  • Locul 1: Business Travel Turism
  • Locul 2: HappyTour
  • Locul 3: Eximtur Business

Cea mai bună agenţie de turism incoming/tour operator

  • Locul 1: Karpaten Turism
  • Locul 2: Visit Romnia
  • Locul 3: Invitation Romania Travel

Cel mai inovator program românesc pentru turismul incoming/tour operator

  • Locul 1: 4 x 4 Tours, Bucureşti: Off Road Adventure Tours in Romania
  • Locul 2: Travelmaker, Bucureşti: Two Castles în One Day
  • Locul 3: Carpathian Travel Center, Sibiu: Holidays Houses – Stejarisu , the most beautiful village în Transilvania

Cel mai bun website românesc de rezervări online

  • Locul 1: Vola.ro
  • Locul 2: Paravion
  • Locul 3: esky.ro

Cea mai bună agenţie de turism

  • Locul 1: HappyTour
  • Locul 2: Christian Tour
  • Locul 3: TUI TravelCenter

PREMII SPECIALE

  • ORADEA – PREMIU ACORDAT PENTRU TRANSFORMAREA ZONEI ÎNTR-O DESTINAŢIE TURISTICĂ (Cetatea Oradea, primul reper istoric al oraşului, a fost reabilitată de Primărie printr-un proiect cu fonduri europene. De reţinut că Cetatea Oradea este cea mai mare şi mai bine păstrată cetate pentagonală din Europa Centrală.)
  • JUDEŢUL COVASNA – PREMIU ACORDAT PENTRU EFORTUL DE PROMOVARE (Într-adevăr, personal am participat la un infotrip organizat de ANT, chiar se fac eforturi imense şi merită, judeţul Covasna are nişte atracţii de invidiat.)

Compania de închirieri auto a anului

  • Locul 1: Avis Rent a Car România
  • Locul 2: Autonom Rent-a-Car
  • Locul 3: Sixt România

INVESTIŢIE

Deschiderea hotelieră a anului

Locul 1: Lotus Therm SPA & Luxury Resort, Băile Felix

Cea mai bună investiţie a anului (renovare / îmbunătăţire a unui hotel)

  • Locul 1: Teleferic Grand Hotel, Poiana Braşov
  • Locul 2: Sheraton Bucharest Hotel
  • Locul 3: Park Inn by Radisson Bucharest Hotel & Residence

AGREMENT

Hotelul anului – categoria 5 stele pentru turism de agrement

  • Locul 1: Hotel Vega, Mamaia
  • Locul 2: Snagov Club
  • Locul 3: Lux Garden Hotel, Azuga

Hotelul anului – categoria 4 stele pentru turism de agrement

  • Locul 1: Alpin Resort Hotel, Poiana Braşov
  • Locul 2: Resort Green Village, Sfântu Gheorghe, Tulcea
  • Locul 3: Ana Hotels Sport, Poiana Braşov

Hotelul anului – categoria turism balnear

  • Locul 1: Lotus Therm SPA&Luxury Resort
  • Locul 2: Ana Hotels Europa Eforie Nord
  • Locul 3: Grand Hotel Balvanyos

Pensiunea anului – stil tradiţional

  • Locul 1: Viscri 125
  • Locul 2: Valea Verde Resort
  • Locul 3: Pensiunea Casa Kraus Crit, Braşov

Pensiunea anului – stil modern sau boutique

  • Locul 1: Hadar Chalet
  • Locul 2: ATRA Doftana
  • Locul 3: Villa ObliqueLocul 3: Fermă Club

Spa-ul anului

  • Locul 1: Shiseido SPA at Stejarii Country Club
  • Locul 2: Ana Aslan Health SPA
  • Locul 3: Vitarium SPA, Alpin Resort Hotel

Cel mai popular restaurant al anului

  • Locul 1: Hard Rock Cafe
  • Locul 2: OSHO Steakhouse
  • Locul 3: Hanu Ancuţei, Neamţ

Cel mai bun restaurant cu bucătărie internaţională (restaurante selecte, de lux)

  • Locul 1: Joseph by Joseph Hadad
  • Locul 2: JW Steakhouse
  • Locul 3: B A R A C C A
  • Locul 3: Versailles, Hilton Sibiu

CEA MAI BUNĂ REALIZARE PROFESIONALĂ

Directorul General al anului

Locul 1: Alina Fugaciu, Mercure Bucharest City Center

Rising Star of the Year

Locul 1: Oana Alexandra Toma, Marketing Manager & Guest Relations Manager, Hadar Chalet

Cea mai bună echipa hotelieră

Locul 1: InterContinental Bucharest

Bucătarului anului

Locul 1: Adrian Florescu, Hotel PRIVO

În principal, am văzut că au fost premiate multe hoteluri din Transilvania, să nu uităm că Transilvania a fost aleasă destinaţia anului 2016 de către publicaţia Lonely Planet, chiar e nevoie de hoteluri bune care să ofere servicii excelente.

Cred că astfel de premii obligă, adică trebuie să îţi menţii standardele şi să încerci chiar să le şi depăşeşti, să dovedeşti că eşti cel mai bun, să te inspire în business, să te dezvolţi şi, mai ales, să îţi satisfaci clienţii. Până la urmă te adresezi clientului, fără de care nu exişti în afaceri, indiferent de domeniu, mai ales în cel atât de sensibil ca cel al turismului.

Monica Anghelovici

Specialist în turism şi blogger de travel, îmi place să călătoresc şi să povestesc despre locurile şi atracţiile turistice vizitate de mine pentru a ajuta şi alţi călători în planificarea vacanţelor, dar şi să fiu la curent cu cele mai noi tendinţe din turism, participând la cele mai noi evenimente din industria de travel.

You may also like...

2 Responses

  1. Mihai Gospodin says:

    Ce spuneti si de Perla Hotel din Slanic Moldova?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.