Campania Te Aşteptăm în Librărie! – 2013

Pentru cel de-al 5-lea an consecutiv Editura Herald implică cititorii, librăriile şi oamenii din spatele cărţilor, într-o campanie naţională desfăşurată în perioada 1 august-1 noiembrie, cu tematica FOCUS PE CARTE, care combină în mod inedit pasiunea pentru citit cu cea pentru fotografie şi imaginar.

Targ gaudeamus cu herald

“Te-ai gîndit vreodată, prietene iubitor de frumos, că răsfoind o carte, ai exact aceeaşi şansă de a cocheta cu esenţa cosmosului ca şi artistul fotograf?” ne spune Valentin Protopoescu, redactor Radio Romania Cultural în îndemnul său de a descoperi înţelesurile vieţii prin imagine şi text.

CĂRŢI de vacanţă, pentru o vacanţă cât o viaţă

Editura Herald a pus în mişcare, pentru perioada campaniei, aproape 20.000 de volume, disponibile publicului cititor în librăriile din toată ţara. Dintre cele 40 de titluri cuprinse în oferta de reduceri, cei mai multi cititori au ales să îşi lecturile care le pot lărgi orizonturile, atât exterioare cât şi interioare. Pana acum, in topul preferintelor semnalate de cititori este cartea Jurnal de JIDDU KRISHNAMURTI, urmată îndeaproape de frumoasele Poeme Persane – antologie a poeţilor OMAR KHAYYAM , SAADI, RUMI, HAFEZ, titlu care a cunoscut o traducere de excepţie în limba română. În topul alegerilor se află şi carţile FERESTRE CĂTRE COPIII NOŞTRI de Dr. Violet Oaklander, CRESCÂNDU-L PE CAIN şi PRIETENI BUNI, DUŞMANI APRIGI un adevărat ghid în înţelegerea copiilor şi a psihologie lor.

“O preocupare delicată și de amploare care presupune multă dragoste, răbdare și timp este aceea în care sunt implicați copiii noștri. Dacă nu le oferim suficientă atenție, nu sunt numai ei cei care pierd, suntem noi prin absența legăturii directe cu ei, prin indiferența noastră.” – Monica Anghelovici, Povestidecalatorie.ro, despre carti.

Tu îţi cunoşti LIBRARUL?

Până la mijlocul lunii septembrie campania a adunat la un loc 63 de librari si peste 100 de librării, implicaţi în dezvoltarea comunicarii dintre cititori, cărţi şi profesioniştii dintr-o librărie.

Competiţia LIBRARUL ISCUSIT este un sistem gândit pentru a încuraja modernizarea şi exploatarea tuturor canalelor de comunicare pe care le au librarii din ţară la îmdemână pentru a promova cartea. Reprezentanţii librăriilor au fost invitaţi să îşi creeze conturi de promovare a activităţii lor, videoclipuri prin care prezintă ei librăriile în care lucrează. Intrând pe www.libraruiscusit.ro cititorii îşi pot vota librarul preferat ajutându-l să câştige titlul de Librar Iscusit – Librarul Anului 2013. Tot în site sunt disponibile şi albume foto cu noutăţile campaniei precum şi povestea fiecăruia dintre librari şi interviurile oferite de aceştia.

“Mi-am dorit să devin profesoară de limba şi literartura română, dar neputând să-mi îndeplinesc visul, l-am completat prin practicarea meseriei de librar cu o plăcere deosebită!” – ne mărturiseşte Marcela, librar, într-un scurt interviu de prezentare.

„Publicul care intră în librarie este de mai multe categorii şi fiecare persoana necesită o abordare aparte din partea vânzătorului. Am observat că în ultimii ani interesul pentru carte a crescut.” – Adriana, librar.

FOSCUS PE CARTE, concurs foto pentru publicul CITITOR

O altă componentă interactivă a campaniei este concursul deschis publicului larg, pasionat de cărţi şi fotografie! Până acum peste 20 de cititori au avut curajul să îşi înscrie fotografiile în concursul FOCUS PE CARTE.

“În barca de lemn pe care am închiriat-o de la un lipovean, am îngrămădit tot ce aveam nevoie pentru o săptămână întreagă: vreo 5 bidoane mari cu apă, o ladă plină cu mâncare, câteva haine, cortul şi ustensilele de campare. Dar mai erau acolo, într-un buzunar secret al rucsacului mic, câteva obiecte nepreţuite care ne-au făcut zilele chiar şi mai frumoase: 3 cărţi pe care Diana mi le-a citit aproape în întregime cât eu am plescăit cu ramele în apele Deltei.” – Alexandru, participant la concurs, despre fotografia înscrisă.

Compania F64 susţine cu premii seminificative libertatea şi imaginaţia concurenţilor: aparate foto, rucsaci şi cursuri de fotografie pentru începători şi profesionişti. Premiile pentru public vor fi acordate în cadrul ediţiei 2013 a festivalului de carte Gaudeamus, carte de învăţătură!

Campania TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE! şi concursul foto continuă până la începutul lunii noiembrie 2013!

echipa Herald pregatind campania

SPONSORI: F64, Himalaya – Herbal healthcare, Yokko, Fundatia Calea Victoriei, La Printarie, GMC – tipografie ofset

CAMPANIE DESFASURATA CU SPRIJINUL: Comunitateafoto.ro, Artanumusca, BlogdeFOTOgrafie.ro, PhotoSharp, Photoflife, ClubFOTO – revista foto online

PARTENERI MEDIA: Radio Romania Cultural, Radio Romania Tg. Mures, Romania Libera, Academia Catavencu, Ziarul Ring, Ziarul ALB, Ziarul de Iasi, IasiFun.ro, Evenimente în Cluj, RegieLive.ro, TimesnewRoman.ro, Romania Pozitiva.ro, Iasi4You, Bacau.Net, InfoTour.ro, TravelLife.ro, Booktopia, FirstClassInt’l, Bookblog.ro, Gratuitor, Serial Readers, PR Wave, Bookmag.eu, Sapte Seri, Studentie.ro, ArtActMagazine, Hyperliteratura, Povestidecalatorie.ro, Filme-carti.ro, 121.ro, Bigcitylife.ro, Bookuria.info, Fundatia Pretuieste Clipa, Radio Frecventa Sufletului, Agentia de carte.ro, 4arte.ro Humanity’s TEAM

CONTACT: Andreea Tincea, PR Editura Herald – 0743050507

http://www.edituraherald.ro l https://www.facebook.com/edituraherald.ro
www.teasteptaminlibrarie.ro www.libraruliscusit.ro

Monica Anghelovici

Specialist în turism şi blogger de travel, îmi place să călătoresc şi să povestesc despre locurile şi atracţiile turistice vizitate de mine pentru a ajuta şi alţi călători în planificarea vacanţelor, dar şi să fiu la curent cu cele mai noi tendinţe din turism, participând la cele mai noi evenimente din industria de travel.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *