Blogging, facebook, twitter – cum creștem în mediul online?

Trăim într-o eră a internetului și, mai mult decât atât, într-o eră a rețelelor sociale. Personal, mă întreb ce va mai exista după facebook și twitter de aceeași amploare…

Suntem avizi de informație și o asimilăm ca un burete de oriunde putem și oricând, fie ca folosim internetul acasă, la job ori pe device-urile mobile. E greu de conceput o lume fără internet atât în mediul de business, cât și în cel personal.

vintage-paris-ladies-coffee-shop1

Ei bine, dacă utilizatori fiind totul e mai simplu, lucrurile se complică atunci când este vorba de compania care furnizează  pe site-uri informațiile care ne inundă în fiecare zi virtual. E simplu să plătim un abonament, să căutăm și să găsim ce ne interesează. Cum ajunge, însă, informația pe un site? Puțini știu că în spatele unui site se poate afla o echipă întreagă de oameni, fiecare cu bucățica lui de făcut, însumând zeci de mii de ore de muncă și bani investiți. Dar când e vorba de un blog, care are în spate un singur om, de cele mai multe ori? Cum poate un blogger să își construiască o identitate virtuală și să scrie astfel încât fie citit de câți mai mulți? Și care ar fi cea mai eficientă tehnică de comunicare în mediul online?

Jurnalistul și scriitorul Eugen Istodor ne propune un curs practic de îndrumare în acest univers virtual, un adevărat curs de coaching pentru cei care au blog sau chiar un shop online.

Cursul Blogging, facebook, twitter – Creativitate in mediul online, organizat de Fundația Calea Victoriei, pornește de la crearea unui blog&cont, exersând timp de cinci ședințe, text după text, cele mai bune tehnici de comunicare în mediul virtual.

Teme abordate:
  1. Provocarea: identitatea online. Crearea de blog&cont facebook, twitter pentru curs, exersarea tehnicilor de comunicare, ce înseamnă identitatea online, limite și avantaje, se vor exersa tehnici eficiente de comunicare. A fi amator, a fi profesionist. Nevoia multimedia (foto, video, audio) si codul “multitasking”.
  2. SEO. Creative writing pentru succes. Influență sau rating? Target. Ingredientul secret: umor. Evaluarea conținutului postat și modalitățile de îmbunătățire.
  3. PR si management de blog&cont. Jocul social inseamna interactivitate. Omul care “dă link” sau cel care “dă like”. Explorarea unui spatiu real: Lipscaniul și crearea de conținut legat de această explorare.
  4. Elemente de Dezvoltare Personală. Lumea virtuală si lumea reală.
  5. Concluzii privind blogul cursului. Mode și noi înșine. Consumăm sau „suntem consumaţi”? “Folosim sau suntem folosiţi? – intrebarile au și raspunsuri.

Pe mine m-au incitat astfel de teme încât m-au determinat să particip și eu la curs! Nu știm niciodată totul și mereu există cel puțin o cale prin care să îmbunătățim lucrurile.

Poate mergem împreună, ce ziceți?…

De reținut:

  • Data începerii cursului: 10.09.2014, ora 19.00 (5 ateliere, 1/săptămână, în fiecare zi de miercuri)
  • Locul de desfășurare sediul Fundației Calea Victoriei din Str. Popa Soare nr. 40, București
  • Cost: 250 Ron

Monica Anghelovici

Specialist în turism şi blogger de travel, îmi place să călătoresc şi să povestesc despre locurile şi atracţiile turistice vizitate de mine pentru a ajuta şi alţi călători în planificarea vacanţelor, dar şi să fiu la curent cu cele mai noi tendinţe din turism, participând la cele mai noi evenimente din industria de travel.

You may also like...

1 Response

  1. 1 September, 2014

    […] face parte din seria celor de Scriere Narativă și Creativă, ca și cel de Blogging, facebook, twitter – Creativitate in mediul online, pe care vi-l recomand, de […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.